Läst i juli

Bön till havet - Khaled Hosseini
Den stora skrivboken / Beviset / Den tredje lögnen - Agota Kristof
Gift - Tove Ditlevsen
Historien om en anständig familj - Rosa Ventrella
Främlingen - Albert Camus
Och natten viskade Annabel Lee - Bruno K. Öijer
Den allvarsamma leken - Hjalmar Söderberg
Tillbaka till den lilla ön i havet - Jenny Colgan
Anteckningar från en orolig planet - Matt Haig
Det fina med Kerstin - Helena Hedlund
 
 
Juli. Det här året går för fort, jag hinner inte med. Lyssnar som vanligt på Crying Daycare Choirs July på repeat och vill inte att sommaren ska ta slut. Trots att sommaren till störst del endast bestått av jobb och när jag varit ledig, att ligga hemma och sova, så har den varit fin. Jag har läst bra böcker, hängt med personer jag tycker om och njutit av vädret när det varit fint. Men jag har också tagit vara på det dåliga vädret, legat inne och läst, myst och druckit te. 
 
 
Den här månaden har nästan enbart bestått av böcker jag tyckt väldigt mycket om. Uppskattar att jag tagit mig tiden att läsa om en favoritbok, Den allvarsamma leken, den är verkligen fantastisk. I övrigt var mina bästa läsupplevelser Agota Kristof, Gift och Det fina med Kerstin. Medan de som inte gav lika mycket var Jenny Colgan och Främlingen, men ändå glad att jag läst dem.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0