Läst i september

Bokhandeln på Riverside Drive - Frida Skybäck
Pappaklausulen - Jonas Hassen Khemiri
Hjärnstark - Anders Hansen
Till minne av en villkorslös kärlek - Jonas Gardell
En vinterlek - Elin Bengtsson
 
 
 
Alltså, vad hände med september? Tog mig 3 veckor att läsa klart en bok. Så helt klart ett under att jag hann läsa fem stycken. Men mycket tid gick åt till skolan, både hemmavid i massa kurslitteratur och veckan vi befann oss i Borås. Borås, såg framför mig en grå tråkig regnig stad, men tyckte fövånansvärt mycket om det ändå. Kändes trist att komma tillbaka till Halmstad.
 
Till minne av en villkorslös kärlek lyssnade jag på som ljudbok sen för att hinna klart med den till igår, då jag och Sara var på bokmässan, och bland annat lyssnade på ett seminarie om boken. Älskar Jonas Gardell. Älskade bokmässan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0