Vi är glöd på ett askfat när vi dör föds nåt annat.

 
Jag och min favoritperson var i kroatien i en vecka, och kom hem igår. Det var så himla fint och mysigt så det känns lite vemodigt att komma hem. Men tur att en åker från sommaren och kommer till sommaren. Vi hade iallafall en fin vecka med sol, inte så mycket bad, upptäckande, en massa öl och god mat. Gjorde även något jag velat göra i flera år, och äntligen. Men det tar vi nån annan gång. 
 
Har en massa plugg att ta igen nu, artiklar att skriva till motvinden - halmstad studentkårs-tidning, som jag sitter i styrelsen för. Och vi håller just nu på med första numret. Det är så himla kul men samtidigt lite läskigt och lite mycket. Men snart är vi nog en fullsatt styrelse. Så nu ska jag återgå till kurslitteratur och skönlitteratur. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0