Vill dansa tills jag glömmer vem jag är.

Alltsåalltsåalltså, var ska jag börja? 
Vädret är ju så härligt att en ba' vill vara ute jämt. Och har försökt ta vara på det så mycket som möjligt, eftersom att maj är ganska lurig och om några dagar kan det vara regn och rusk igen. 
 
Hade en supermysig valborg. På eftermiddagen var vi på bio med Pontus lillebror och såg Kung fu panda 3, vilken var bättre än förväntat. Skönt att ha en anledning till att se barnfilmer på bio. Därpå skyndande jag mig hem och gjorde mig iordning innan Stina kom hit och åt tacogratäng med mig. När klockan var tillräckligt mycket mötte vi de andra vid bussen och gick hem till Klara där vi spelade kubb (hade asbra kubbflow och fick ner typ fyrafemsex såna kubbar) och vann i musikquiz. Hängde mest på ballkongen och pratade barndomminnen och annat fint. 
 
 
I veckan började även vår nya kurs forskning och srivande, som känns extremt ångestframkallande pga mycket muntliga saker. Men tänker väl att det är bra så kanske en blir mindre nervös av sådant senare. Har även skickat in en komplettering, så jag hoppas att jag äntligen blir godkänd på den kursen nu. 
 
Annars har det mest varit fint väder och jag har suttit ute och läst, varit på musikquiz på ölfiket, ätit sushi med Bekka vid Nissan, festat och igår följde jag med Pontus ut till hans pappa på landet. Vi hängde mest i solen och grillat, extremt mysigt och bra sätt att ta vara på det fina vädret. 
 
Idag däremot träffade jag min faster som är i Sverige från USA, supermysigt att träffa henne igen. Senast var ungefär 5 år sedan. Vi pratade skit, åt sushi och handlade mat, så nu har jag mat i flera veckor framåt ungefär. 
 
 
Livet är ganska fint nu faktiskt. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men ååh, blev ju akut sugen på sushi nu!!

2016-05-10 @ 07:45:32
URL: http://atilio.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0