Och plötsligt står du där övergiven i regnet.

Har gått och blivit superförkyld... Igen. Har varit sjuk i en vecka nu, så jag hoppas att det snart går över. Men det har inte hindrat mig från annat än att gå på föreläsningar. I torsdags åkte jag upp till Stockholm för att spendera helgen där. Och det har väl ändå varit helt okej. Var på arbetsintervju, klippte mig och drack öl. Annars har jag inte gjort mycket och inte träffat någon annan än Daniel. Men det var ganska skönt pga har mest legat i sängen och tittat på serier och försökt bli frisk. 
 
 
 
Nu är jag dock hemma i Halmstad igen, tåget gick tio över sex i måndags, så var extremt trött hela dagen men var ändå tvungen att handla och på eftermiddagen fikade jag med Bekka. Annars har jag varit i skolan och på biblioteket och lyssnat på Clara Henry med Sara. 
 
 
 
Är även extremt dålig på att hantera livet just nu. Med att ha tentavecka nästa vecka, att två favoritband under samma vecka berättar att de ska lägga ned. Och annat som skaver och oroa sig över. Men försöker att inte tänka. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Din tröja där var riktigt fin!!

2016-04-11 @ 20:32:46
URL: http://www.ostedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0