Man kan tänka på allt som går över, man kan tänka på allt som inte är lätt.

Känner för mycket men kan inte formulera mig. Det är som att det bara tar stopp någonstans på vägen. Saknar att skriva, saknar att vara kreativ. Men det liksom går inte. Har åtminstone fått tillbaka min läslust och det är väl åtminstone ett steg i rätt riktning tänker jag. Får väl se hur länge det håller i sig med tanke på att den nya kursen började igår och den verkar väldigt tråkig. 
 
Annars händer det inte så mycket. Har skickat in min tenta, läst ut två böcker, sett Markus Krunegård, druckit öl tre dagar i rad, storstädat och annat nödvändigt. Tänker att livet är rätt okej nu ändå, en märker att det börjar bli vår och det påverkar mitt humör så himla mycket. Det är skönt att det börjar vända nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0