Vi gör allt i slow motion.

Det känns som att den här sommaren bara flyger förbi utan att det riktigt är sommar. Kanske är det för att jag läser en sommarkurs och jag spenderar den mesta tiden med att plugga eller ha ångest för att jag inte pluggar, eller för att solen aldrig skiner. 
 
Egentligen borde jag ju bara boka en tågbiljett till Stockholm, åka hem en vecka och träffa folk och få lite sommarkänsla åtminstone, en bestämma en helg som passar för att åka till de småländska skogarna. Men sommarkursen hindrar mig, stressen tar över. 
 
Tur ändå att vi bokat en resa till Kroatien, bara vi två, i september. Om sommaren nu aldrig kommer kännas som sommar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0