If you could meet the sea, would you like to?

Jag vet inte om jag borde skriva någon om min vecka hemma i Stockholm, var mer ledsen än glad, längtade till halmstad prick hela tiden, pluggade inte, träffade knappt någon. Så jag vet inte om det ens finns något att skriva. 
 
Efter typ världens längsta tågresa till halmstad, satt han i min soffa när jag kom hem. Sen åt vi mat, såg på film och ba' gosade, ca det jag behövde med andra ord. 
 
 
Hade ett ganska fint nyår också, åt halloumi och drack gin till middag och gjorde mig i ordning och sen kom pontus, vi gjorde oss i ordning lite till och gick sen hem till Jonas. Jag var dock inte riktigt i mitt esse, kände typ ingen och sa nog inte så mycket på hela kvällen. På tolvslaget sprang vi upp på en kulle, pussades, skålade i bubbel och tittade på fyrverkerierna innan vi tog bussen in till stan. Dock var jag lite för full så pontus köpte korv och sen gick vi hem till hans mamma och somnade i hennes soffa innan klockan slog två. Dagen efter var jag bakis, för första gången typ någonsin, så vi låg i soffan ungefär hela eftermiddag sen spelade vi wii och sedan tog vi bussen hem. Åt mat och lyckades på något vis hålla oss vakna lite för länge. 
 
Så en kan väl säga att 2016 ändå känns bra i mig. Iallafall just nu. Hade en fin start på året och ett fint avslut på förra. Försöker att få plugget att inte äta upp mig, genom att faktiskt ta tag i det, och försöker få andra saker att inte tynga ned mig. 2016 ska bli ett bra år, så är det bara. 
 
 
I år ska jag: 
Läsa fler än 48 böcker
Tro mer på mig själv
Inte ta åt mig så mycket av allt negativt 
Säga ja oftare

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina mål tycker jag! Jag ska anamma de tre sista känner jag nu när jag läser igenom dem.

2016-01-07 @ 09:11:11
URL: http://atilio.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0