Och det här är den svåraste av månader, ingen vet om isen håller eller går av.

Jag tänker jämt att jag ska bli bättre på att fotografera och dokumentera igen. Men likförbannat händer inte det när jag väl hittar på något. Det är som att det liksom försvunnit ut ur mina tankar att jag ska fotografera. 
Sen sist har det iallafall hänt litegrann. 
 
I onsdagskväll smsade David och skrev att jag skulle komma till museet där han jobbar, så jag skrev till Bekka och tvingade med henne. Då vi pratat så länge om att vi ska gå dit när David jobbar. Vi fick en rundvandring på alla utställningar, och sedan fikade vi caféet och köpte vykort. Så mysigt kvällsbestyr och välbehövlig paus i pluggandet. 
 
 
I lördags hade jag min stressigaste dag på så himla länge. Då jag pluggade och hetsstädade, fikade med Henke, lämnade Pontus öl och åt middag med Bekka. Och däremellan stressade fram och tillbaka till stationen/stan och fick min kånken fylld med öl. Men det var en fin dag ändå, och så välbehövligt med middag och Madicken på en lördagskväll. Och sedan smsade jag Tobias för första gången på evigheter, och det var också fint och välbehövligt. 
 
Annars försöker jag mest ta mig igenom Foucaults Vansinnets historia under den klassiska epoken, och all annan kurslitteratur. Men vill egentligen mest bara skönlitteratur och sova. Är så trött konstant och vet inte vad det beror på, mer än att jag de senaste nätterna sovit så himla dåligt. Behöver vår nu så att jag kan bli mig själv igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0