tre x femton

3 saker jag ser fram emot
☞ amason på mejeriet i december
☞ kommande födelsedagar
☞ soppor, dimma och tjocka stickade halsdukar
 
3 saker jag fasar för
☞ november
☞ vår första salstenta nästa vecka
☞ ett abrupt slut
 
3 saker jag gillar
☞ böcker
☞ konserter
☞ skogen
 
3 saker jag inte gillar
☞ rasism
☞ selleri
☞ när personer ställer in saker en sett fram emot
 
3 saker jag vill
☞ boka en resa
☞ tatuera mig
☞ bli en bättre person
 
3 saker jag borde
☞ boka tid på vårdcentralen
☞ plugga
☞ försöka fixa min cykel
 
3 saker jag kan
☞ läsa snabbt
☞ spendera alldeles för många timmar i bokaffärer/bibliotek
☞ hålla liv i mina växter
 
3 saker jag inte kan
☞ se en hel film utan att bli uttråkad / börja hålla på med något annat
☞ bestämma saker
☞ cykla utan en hand
 
 
3 saker jag har på hjärnan
☞ vår busskonversation
☞ alla måsten
Midsommarkransen baby
 
3 saker jag pratar om ofta
☞ vädret
☞ musik
☞ vad som känns
 
3 saker jag önskar mig
☞ ett soffbord
☞ böcker, alltid böcker
☞ att hösten och vintern blir smärtfri
 
3 saker jag blir lugn av
☞ kramar
☞ musik
☞ att göra-listor
 
3 saker jag blir stressad av
☞ när någon ringer med doldt nummer
☞ när jag inte hunnit förbereda mig mentalt på något som känns jobbigt
☞ tidsoptimism 
 
3 saker jag ska göra i veckan
☞ plugga
☞ scouta
☞ hämta ut mitt nya leg
 
3 saker jag gjort det senaste
☞ pluggat
☞ hängt med honom
☞ börjat läsa Kafka på stranden
 
lista från hejregina

Kommentarer
Postat av: Moa

Vill också tatuera mig snart, frågan är bara vad man ska göra! :)

Svar: ja, det är nog bra att vara säker på det först!
Mathilda

2015-09-22 @ 09:17:31
URL: http://littlecoffeebreak.com
Postat av: Sandra

Så fint att få läsa den här listan och SÅ fina snickarbrallor!

Svar: Åh, tack!
Mathilda

2015-10-02 @ 06:04:18
URL: http://atilio.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0