För vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda?

Just nu ger bloggen mig enbart prestationsångest. Känner att jag behöver göra saker och fota allt för att ha någonitng att blogga om. Dessvärre gör jag inte det. Fotograferar alltså. Tanken på att ens röra kameran gör mig illamående, kanske för att jag känner mig så fruktansvärt värdelös när det kommer till kreativitet just nu. 
 
Sedan sist har jag ändå hunnit med en del: 
- hälsat på David på Galgberget med Bekka
- varit på biblioteket och fikat med Alex
- läst böcker
- varit på musikquiz med Per Gessle-tema på Tillsammans
- firat midsommar med sällskapsspel och lite för mycket drama
- haft taco-kväll hos Astra med bra personer 
 
Försöker hinna med så mycket som möjligt nu innan jag åker hem till Stockholm om ungefär 10 dagar. Ska hinna träffa personer jag kommer sakna och packa ihop lägenheten och flytta till en ny. Känner mig så himla stressad över det, men samtidigt ska det bli väldigt skönt att komma här ifrån ett tag. Fast inser också att det bara kommer ta ett par dagar i Stockholm innan jag kommer längta tillbaka. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Lundin

Alltså den bilden, vilken dröm!

2015-06-23 @ 08:14:37
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0