Läst i juni.

Hann läsa så himla många böcker i  juni. Vilket var väldigt skönt, att väga upp för mängden böcker jag läst hittills i år. 
 
- Blink blink med stjärnan - Ingrid Olsson
- Alla har ett hungrigt hjärta - Björn Sortland
- 100 meter lycka - Maria Nygren
- Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket - Gunnar Ardelius
- Vi måste sluta ses på det här sättet - Lisa Bjärbo, Johanna Lindbäck
- Eleanor & Park - Rainbow Rowell
- Du föll och jag för dig - Lina Stoltz 
- Vitsvit - Athena Farrokhzad
- Ett liv för lite - Kristofer Ahlström
- När du blundar tittar jag - Gunnar Ardelius
- Muminpappans memoarer - Tove Jansson
- Det här är hjärtat - Bodil Malmsten
- Bonsaikatt - Viktor Johansson
- Pappan och havet - Tove Jansson
- Och en månad går fortare nu än ett hjärtslag - Bodil Malmsten
 
Och sjävklart var vissa böcker bättre än andra och jag måste nog säga att Ett liv för lite, Det här är hjärtat och Vitsvit ligger i toppen medan Bonsaikatt, Alla har ett hungrigt hjärta, 100 meter lycka och Du föll och jag för dig inte var sådär jättestrålande. Men känner ändå att böckerna fick min lässvacka att rätas ut litegrann. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0