Du sa "Vad svarar man på sånt?", jag sa "Man svarar nog ingenting"

Trodde aldrig att den här dagen skulle komma. Dagen då jag lägger upp photobooth bilder. Men om en nu har tentavecka och en inte kan koncentrera sig på kurslitteratur på fyra olika språk så blir det lätt så att det spårar lite. Vilket det även kan göra om det varit storm dagen innan och en knappt var ute på över ett dygn och satt på helspänn i sängen hela kvällen på grund av livrädd.
Så istället för att plugga posade jag till exempel med en snickers: 
 
Sen lyckades jag faktiskt läsa en hel text på danska, prata i telefon med Bella och laga matlåda. Sen fick jag lite kreativitet och möblerade om i fönstret och fotade litegrann. Följde även med David till Willys, så glad över att han är hemma nu, äntligen är alla på plats igen.
 
 
Satte mig även och redigerade bilderna från nyår, men de tar vi en annan dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0