Som vi tror på kärleken, även när vi lider.

Jag har sån jäkla ångest över hela februari. Månaden har precis börjat och det känns som att den snart är slut pga har så mycket att göra att jag inte ens vet när jag ska hinna andas.
 
Taken är täckta i ett tunt lager snö och jag undrar mest vad en ska göra ända fram till maj // vill ha vår nu.
 
 
Lyssnar på Sweet Disposition och kommer att tänka på när vi jämt citerade den // vi dricker kaffe på föreläsningen och det enda jag kan tänka på är när vår mattelärare på gymnasiet spillde kaffe över mig och min mattebok. 
 
Önskar bara att kreativen fanns kvar när en väl försöker uttrycka sig, önskar bara att jag kunde formulera något som känns. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Är väl alltid så att när man har tiden, och sitter och ska skapa nåt. Då är all kreativitet som bortblåst!

Lyssna förresten gärna på vår pod. Themoonbarking på Itunes.

2015-02-05 @ 16:39:39
URL: http://themoonbarking.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0