En lista om böcker.

Hittade en liten boklista som jag tänkte kunde vara kul. 
 

Senast utlästa bok: Allt det jag sa till dig var sant av Amanda Svensson. ÄLSKADE den. Har drömt om den de senaste nätterna.

Läser just nu: Steglitsan av Donna Tartt, började egentligen med den innan den ovan, men tänkte att den skulle gå snabbare att läsa klart. 

Borde eller skulle vilja läsa just nu: Borde läsa kurslitteratur och vill läsa allt utom det ungefär. 

Bok eller annan kulturupplevelse jag mest ser fram emot i år: Way out West!!! Har så dålig koll på vilka böcker som kommer :( Men är pepp på böcker som blir pocket, om det räknas.

Senaste fådda bok: Fick Låt vargarna komma och Torka aldrig tårar utan handskar i julklapp. 

Antal biblioteksböcker hemlånade: Inte en enda faktiskt... 

När läste du senast en diktsamling? I början av hösten, då läste jag "Vi är de döda nu, snart" av Kristian Lundberg, vet inte ens om det räknas som diktsamling? 

Så här håller jag koll på vad jag läst: Jag har en lista på min telefon samt en bok där jag skriver upp allt jag vill läsa och kryssar för när jag väl läst det.

Den tjockaste bok jag läst: Fågeln som vrider upp världen av Haruki Murakami är nog den tjockaste den är nog över 700 sidor och jag läste den på 2-3 dagar pga ville inte lägga ifrån mig den. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0