Läst i november.

Vårjakt i Rosengädda - Emma Hamberg
Sent i november - Tove Jansson
 
 
Jag har som nyårslöfte att läsa fler böcker än vad jag gjorde förra året, och för att lyckas med det måste jag bara läsa två böcker till. Så jag känner att det kommer jag nog garanterat att lyckas med, med tanke på att jag 1. håller på med så många böcker just nu och 2. vår nästa kurs är om litteratur och konst. Och det känns bra att jag faktiskt kommer lyckas med det då jag den senaste tiden varit så dålig på att läsa böcker. Det är så mycket annat som kommit i vägen, mest kurslitteratur. Men är ändå pepp på vad december har att erbjuda i läsväg! 

Kommentarer
Postat av: Vicky

det är ju ett jättebra nyårslöfte. mitt förra året var att läsa minst en bok i månaden, men att läsa fler ån föregående år kanske jag ska ha som löfte i år? smart ju.

Svar: Ja, jag tycker att det känns mer motiverande så!
Mathilda

2015-12-10 @ 08:06:46
URL: http://vickys.se/
Postat av: Sandra

Jag har inte läst någon vuxenbok alls av Tove Jansson. Måste skärpa mig med det under nästa år :)

2015-12-11 @ 08:50:55
URL: http://atilio.metromode.se
Postat av: Patrik at Brass&Gold | En inredningsblogg på Hannas Room

Jag önskar också att jag läste fler böcker än vad jag gör (fler skönlitterära böcker). Tror jag bara behöver läsa 3 på ett år så gör jag det så det kanske är något jag borde satsa på nästa år!

Svar: ja, om man har mål som inte känns helt ouppnåeliga så är det nog lättare att klara av det!
Mathilda

2015-12-11 @ 10:21:21
URL: http://brassandgold.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0