2015

2015. Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig kring det här året. Det har varit ett bra år trots att det var en ledsam vår. Och eftersom att jag har varit så extremt dålig på att dokumentera i år så får det bli en sån här sammanfattning istället. 
 
Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut
Skrev B-uppsats, var på festival, blev ihop. 
 
 
Genomdrev du någon stor förändring?
Blev vegetarian
 
Vilka länder besökte du?
Danmark och Tyskland
 
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej. 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att klara B-uppsatsen, han. 
 
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat mina vänner (under hösten), lyssnat mer på mig själv, hälsat på vänner i andra städer.
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Att inte ständigt försöka göra alla andra nöjda.
 
Vad var din största framgång inom karriären 2015?
Har ingen sådan. heh. 
 
 
Största framgång på det privata planet?
Att bli ihop kanske, och att ha tagit mig igenom jobbiga situationer.
 
Favoritprogram på TV?
Äger inte ens en TV. 
 
Bästa boken du läste i år?
Den allvarsamma leken, ett liv för lite & steglitsan.
 
Största musikaliska upptäckten?
Amason och Vit päls, tror jag. Minns inte ens om det var 2015 eller 2014. 
 
 
Bästa köpet?
en ny telefon, heh. 
 
Största misstaget?
jag vet inte faktiskt.. 
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Trots att våren var väldigt ledsam, så har jag nog haft ett gladare år. 
 
Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?
16 maj, 25 september, men kommer nog snarare ihåg händelser än datum.
 
 
Saknade du något under 2015 som du vill ha 2016?
Vill hänga mer med mina vänner. 
 
Något du önskade dig och fick?
Tillräckligt med köpoäng på hfab
 
Något du önskade dig och inte fick?
har inte önskat mig något speciellt. 
 
Vad fick dig att må bra?
att flytta till en ny lägenhet, mina vänner, han, att försvinna iväg i andra bokuniversum. 
 
Vem saknade du?
alla vänner i andra städer.
 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
hyra och mat. 
 
Högsta önskan just nu?
att 2016 blir ett snällt år. 
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2015?
hade stressigaste dagen någonsin. Var sjuk, hade föreläsning, var i helsingborg på utställning, var på scouterna, åt linsoppa och var med pontus. 
 
 
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag hade varit lite snällare mot mig själv, och nog mot de i min omgivning också. 
 
Mest stolt över?
Att ha klarat B-uppsatsen och överlevt halva min utbildning.
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Göra mer av sådant som gör mig glad, dokumentera mera både i text och bild, plugga mer. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ISA

men fint att bli ihop ju! mycket bra grej. <3

2015-12-29 @ 20:04:26
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0