Håll i skogen, tills den brinner ner.

Det är äntligen augusti och efter en sommar i princip utan planer har jag ca varenda dag i augusti uppbokad med: 
- scoutläger
- way out west
-nollning 
 
och däremellan ska jag transportera mig själv och alla mina kläder hem till Halmstad, träffa saknade personer och hinna andas. 
 
 
 
 
Imorgon åker jag på scoutläger och jag är så sjukt opepp. Men vet ju att det kommer gå över när jag väl är på plats och sådär. Och enligt väderprognosen ska det ju äntligen bli lite sol. Hoppashoppas. Det ska iallafall bli skönt att ej ha telefonen som ständig följeslagare och ej behöva hålla koll på alla sociala medier. Att bara få andas skogsluft i en vecka. För det kommer behövas innan både festival och nollning, hoppas bara att jag kommer hålla mig frisk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0