Hela sitt jävla universum i bröstet fyllt av ingenting alls.

På tentaveckor kan en:
- dricka för många koppar kaffe
- glömma bort att äta mat
- gå på bio (såg Kurt Cobain-dokumentären och åh vad bra den var)
- ha lite för mycket ångest
- gå på långa promenader och lyssna på podcasts för att tänka på annat en stund
- och såklart skriva den himla tentan
 
Men nu är det äntligen över för den här gången, dock att nästa delkurs kommer kännas som en enda lång tentavecka (hej B-uppsats, vad jag inte sett framemot dig). Men sen är det sommar iallafall och det gör en åtminstone lite mer pepp. 
 
 
Imorgon tar jag tåget upp till Göteborg för att hänga med Bella hela helgen och åh, det känns så himla välbehövligt. Att få andas något annat än Halmstad ett tag, att tänka på annat och glömma tentan och all kaos för åtminstone en liten stund. Jag hoppas på fint väder så en kan få se lite fina delar av GBG. Men imorgon ska jag iallafall gå på en av hennes föreläsningar och på lördag ska vi på konstutällning, oerhört pepp på det. Och ska nog ta med mig kameran för omväxlingens skull så den kan få dammas av litegrann. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0