Men när hösten skingrat myggen kommer klådan inifrån.

Första september. Nu är det höst, trots att jag har hört att vädret ska bjuda på lite sensommar värme. Jag hoppas verkligen det, för visst hade det varit fint med lite värme innan hösten slår till på riktigt? 
 
I helgen har jag flyttat in i min lägenhet(!!!!!) och än så länge känns det bra trots att jag har saker exakt överallt. Men nu är iallafall kartongerna tillplattade och intryckta under sängen. I lördags var vi på ikea och det kan ha varit mitt värsta ikeabesök någonsin. Allting bara gick emot och de hade ca ingenting av det jag hade tänkt köpa. Men fick efter mycket om och men med mig både en säng och ett bord. 
I lördags firade vi också Alexandra som fyllde 19, det var fint trots att jag inte var med så länge pga sjuk och familjen var här. 
Igår passade jag på att handa sådant som är bra att ha men är lite jobbigt att få med sig eftersom att jag hade tillgång till bil. Så nu har jag iallafall mat i kylskåpet och växter i fönstret. På kvällen när alla hade åkt började jag packa upp och diskade allt som skulle diskas (är fortfarande inte klar). Beklagade mig litegrann och fick lite sällskap. 
 
och såhär fin är utsikten från mitt fönster. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0