Men jag ser dig fast jag inte ser dig.

Idag är det ett år sedan Kristian Gidlund förlorade kampen mot cancern. Därför lyssnar jag på hans fantastiska sommarprat, läser fina delar i böckerna och är vemodig.
 
Idag är jag så arg och ledsen och jagvetinte åh. Blir så förtvivlad på vänner som beter sig svinkonstigt och sen inte säger vad sjutton som är fel. 
 
Idag vill jag mest säga upp allting med mitt gamla liv och bara tänka och leva i nuet. För alla jag lärt känna är så fina och bra. 
 
Idag ska jag äta annat än pasta till middag. Och kanske till och med sätta mig på balkongen. Golvet börjar bli ganska tråkigt nu. 
 
Idag borde jag plugga. Idag måste jag plugga. Idag vill jag helst läsa poesi. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0