I en annan del av samma avlånga land har löven inte fallit än, hösten tar sin lilla tid ibland.

Jag vet ju att jag har så mycket att göra, men ändå bara sitter jag och gör ingenting. 
Jag orkar inte ta tag i allt. 
Jag har tappt bort mig själv mitt i allt det här. Jag gick vilse och på andra sidan dök en ny Mathilda upp. 
En som är lite mer social och har tappat all självdiciplin. 
Jag satt iallafall på biblioteket och pluggade i fem timmar, och gick sen på stan med Alexandra i några timmar. Och sedan jag kom hem har jag försökt fixa mitt bredband (gick sådär), diskat och försökt motstå alla impulser att skriva till honom, det gick sådär. Åh, blir så less på mig själv. 
Imorgon har vi sista föreläsningen innan inlämning av hemtentan nästa vecka, så från och med imorgon är det på allvar. Börjar dock allvaret med balkonghäng med Emelie, ett besök på Ullared på lördag och middag med Anton på lördag. Sen så. 
 
Kände att jag hade gjort mig förtjänt av lite nytt te också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0