Och jag försöker hitta orden.

Den här veckan har varit så mycket upp och ner, men ändå lite bättre än på ett tag. 
Tack vare pepp från Alexandra och Emelie vågade jag mig på ett besök på studenthälsan. Eller ja, efter att Alexandra, dragit in mig där med ord som att det kommer bli bra och ett peppande kram. Och några minuter senare satt jag och pratade med någon och fick en ny tid till en annan dagen därpå. Och än en gång tack vare A så gick det bra. Är så oerhört himla glad över att ha de två i mitt liv, ändå konstigt att bara ha känt dem i två månader.
 
 
Resten av dagarna har bestått av för lite plugg, många promenader, fint häng med diverse bra personer så som Emelie, några få föreläsningar varav en av dem mest fick mig att vilja gråta och vakna upp nån gång när allt detta är över. Vi fick nämligen reda på grupparbete, hemtenta och seminarium häromdagen, varav alla tre ska presenteras/lämnas in om två veckor. Som om allting inte redan var lite för jobbigt. Men det ska väl lösa sig det med. 
 
I fredagsnatt kom min familj ner till Halmstad, anledningen: hälsa på och fira födelsedag några dagar i förväg (fyller ju år på onsdag). Så igår lassade vi in lite saker de hade med sig, bland annat ett bord (slipper alltså sitta på golvet nu) och en micro (kan börja göra matlådor!), innan vi åkte till flygstaden och handlade mat, så nu har jag hela frysen och kylen full med mat. Det känns bra. På eftermiddagen kom också min moster och hennes man på besök för lite födelsedagsfika. 
 
Och nu åkte de för någon timme sedan så nu känns det väldigt tomt, men ändå på något vis väldigt skönt. Skönt att inte behöva trängas med 3 andra. Resten av dagen ska jag väl försöka plugga, hänga upp bilder och på en promenad eller två. 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh mysigt och gott!! visst är det sjukt hur nära en kan komma människor på bara två månader? men så himla fint.

Svar: ja, märkligt och väldigt väldigt fint!
Mathilda

2014-10-26 @ 21:35:29
URL: http://novemberdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0