Ingen tar oss levande.

Hittills har den här veckan mest bjudit på kaos. Kaos och ännu mer kaos. 
Hoppade bland annat av min kurs i måndags, vilket egentligen kanske inte var det jag hade tänkt. Men nu såhär i efterhand är det skönt att ha en sak mindre att ha ångest över. Har också hamnat i världens himla svacka. Allt känns bara så himla värdelöst, jag känner mig sämst osv osv. 
 
 
 
Men igår var det ju valborg iallafall. Hade en superfin kväll trots att jag innan hade väldigt mycket ångest. Mötte upp Bella, Erik, Jonathan och Otto vid ekbacken innan vi åkte hem till Erik. Kände ju egentligen bara Bella, så var jättenojig över att det skulle bli jättestelt, att ingen skulle prata med mig, men det var verkligen motsatsen. Hade en så himla fin och rolig kväll. Drack drinkar, satt och höll för öronen under en MCR låt medan en annan ba' känns det jobbigt så byter man okej?!, kröp på golvet efter mina skor och blev ihopknuten med en kärringknut (då Bella failade lite), grät, skrattade och kramades. Så himla roligt också när vi blandade drinkar och konstaterade att äppeljuice + gin smakar kåda och har man i någon bananhistoria så smakar den helt plötsligt tuggummi. Samt när vi skulle shotta och sourzen tog slut och jag fick vodka (?) istället. Hehe, men hade typ perfekta fyllan, när en är sådär lagom påverkad och därför mest är glad och fnittrig istället för illamående. När jag och Bella sen skulle gå hem kom vi fram till hur mycket smidigare det var om jag sov hos henne pga skulle slippa gå hem i regnet. Så sagt och gjort hoppade vi lite vingligt upp på hennes cykel och trillade väl i säng runt halv fyra typ. 
 
Idag vaknade vi båda av oss själva strax innan nio, vi hade i och för sig också ställt klockan på nio då vi skulle till scoutstugan och planera samt reka hajk. Ingen av oss var speciellt taggade då vi var lite småbakis sådär. Men vid elva lyckades vi ändå vara på plats. Vi planerade lite (mest Felicia och Emi) då jag satt och panikgrät ett tag och Bella satt och försökte trösta mig. Så himla glad att jag har henne. Så idag var väl till en början inte riktigt min dag, men när vi väl började reka så blev det bättre då jag lyckades hålla tankarna på annat håll. 
 
Och imorgon åker jag till Skåne över helgen. Så är tillbaka på måndag. Ska bli så himla himla skönt att komma bort, andas skåneluft och krama skånevänner. 
 
 
 
+ igår släpptes ju tigerdrottningen. SÅ HIMLA HIMLA BRA. 

Kommentarer
Postat av: Hanna/tjorven/elrngt

Vilken härlig valborg du hade!! :D

Svar: jaa :D
Mathilda

2014-05-02 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0