We'll do whatever just to stay alive.

 
 
- Det senaste dygnet har jag lyssnat på denna på repeat. Så bra!
- Scoutmötet igår var väldigt fint. Vi gjorde brownie i kopp och gjorde våra egna melodifestival-deltävlingar med låtar som gått till andra chansen. Tycker verkligen om mina scoutvänner. Bästa bästa personerna.
- Helgen kommer bli fin och jag är såsåså pepp. (Som jag ju redan sagt, men fortfarande iiih)
 
Och nu borde jag verkligen packa klart, och kanske sova en stund. Det kommer bli en lång dag+natt...

Kommentarer
Postat av: frida

tack så mycket!! det är från alice munros nära hem som är en novellsamling! just den novellen heter labor day-middagen.
jose gonzalez är så grymt bra. KRAM!

Svar: Åh, tack! Nu har jag skrivit upp den på min att läsa-lista! Ja, det är han verkligen!
Mathilda

2014-02-07 @ 17:49:42
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: maja

sv: tacK!

2014-02-09 @ 17:58:19
URL: http://bjorsne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0