Men när jag blir för full för att sjunga kan vi promenera hem i GBG-regn.

 
Hade en väldigt fin Göteborgshelg med fina vänner och nya bekantskaper. I fredags tog jag och Alexandra tåget upp och gick på stan och åt lunch/middag och fikade innan vi åkte åt olika håll. Jag mötte upp Bella på centralstationen för att sedan ta spårvagnen hem till henne i Västra Frölunda, väl där gick vi för att handla lite och sedan hem till henne och lyssnade på julmusik och byggde ihop ett pepparkakshus innan vi somnade lite för sent.
 
På lördagen vaknade vi lite för tidigt för att åka till Lindome för att gå på julmarknad som en scoutkår höll i. Det var kallt och fint och till slut blev det soligt. Sedan åkte vi tillbaka in till Göteborg och mötte upp Alexandra och hennes kompis Maj + hennes pojkvän Johan, vi tog spårvagnen till Majorna för att gå Röda Stens julmarknad. När vi kände oss klara där åkte vi hem till Maj och lagade mat och drog sen ut på stan. Det var dock fint till en början men slutade med tårar på Jazzhuset. 
 
 
Igår vaknade vi lagom tidigt och klev upp och drack kaffe och lyssnade på julmusik innan vi började koka soppa och spela lite sällskapsspel. Sen blev klockan så mycket att jag var tvungen att gå till språvagnen och åka till centralen och möta upp Alexandra för att ta bussen hem igen. Så himla fin helg ändå, tycker om Gbg. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0