-

Eftersom att jag flyttar imorgon (idag (eftersom klockan är över 00.00)) så kände jag att jag var tvungen att skriva lite här. Med tanke på att jag ej vet när jag kan göra det nästa gång. 
 
Hur som helst så åker jag tidigt imorgonbitti med destination Halmstad. Med mig har jag pappa och bilen full med flyttkartonger. Har dock absolut inte allting där i som så småningom ska ned. Utan först till en början har jag bara med mig diverse nödvändigheter då jag ska bo hos pappas kusin till en början. 
 
På tisdag ska vi turista lite i min nya stad samt kolla på två lägenheter, men hoppashoppashoppas på den första då den är omöblerad och till uthyrning aningens längre. 
 
På onsdag börjar nollningen och jag är så stört jävla nervös. Livrädd för att vi enbart ska göra massa läskigt, att jag inte ska få några nya vänner, att jag kommer vara forever alone. Men så vet jag ju att det inte är. Men dessa hjärnspöken är väldigt svåra att bli av med. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0