Jag ville inte va den som blev kvar.

 
I fredags var jag ju i Uppsala. Och det såg ut lite såhära. Har blivit så dålig på att dokumentera... Vi vandrade runt i staden och kollade på mest sånt som var fint och bra då Tobbe och Erik nästan enbart rabblade saker som var bra med Uppsala och anledningar till varför jag ska plugga där. Vi var bland annat inne i domkyrkan, stadsbiblioteket och halvägs in på ett annat bibliotek, men vi kom bara till innanför dörrarna där de hade massa fina vykort och block. Och eftersom vi inte orkade hänga av oss våra saker (eller förstod hur det gick till) struntade vi i att gå in. Sen åt vi buffé och en glass. 
Det var typ tredje gången jag var i Uppsala och det var en väldigt mysig stad, skulle kunna tänka mig att plugga där om det fanns något som verkligen verkligen lockade. Men tyvärr så gör det nog inte det... 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0