Do you understand that we'll never be the same again?

Idag har jag lärt mig att man inte kan ha två bra dagar i rad... Visste inte riktigt vad jag skulle göra idag så åkte in till Malmö och försökte fixa busskort. Det lyckades jag inte med då man var tvungen att ha ett foto (?), kände sen att jag inte kunde åka tillbaka efter typ en halvtimme så tog tåget till Lund istället.
 
Gick omkring där och lyckades på något vänster gå vilse. Känns lite som att det här med att gå vilse är min grej... När jag väl hade hittat tillbaka till centralstationen så tänke jag att jag skulle gå ner och sätta mig på en bänk på perrongen för att ringa ett samtal. MEN lyckas på något jävla vänster trilla i trappen och stuka foten samt slå i huvudet... Kunde inte resa mig upp men som tur var så kom en snäll tjej och hjälpte mig. Satte mig på en bänk och satt där i två timmar innan jag vågade resa mig upp för att se om jag kunde gå. Det gick väl sådär... Kom på tåget och gick sen hem, promenaden tog 45 minuter istället för 20... Men nu har jag iallafall lindat foten så hoppas på att det ska hjälpa. 
Imorgon är det skola igen. Från 13-15 ska jag vara där.. Hamnade inte i samma grupp som någon av de jag åt lunch med i tisdags (tror jag) kommer ju knappt ihåg vad någon heter. Men tänkte ändå försöka byta grupp, eftersom att jag är en morgonmänniska så vill jag hellre vara i skolan 10-12 och sen ha eftermiddagarna till att plugga. 

Kommentarer
Postat av: nathalie

åh bastille !

Svar: Så himla bra!
Mathilda

2013-09-07 @ 17:44:42
URL: http://ohdeer.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0