Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång.

Idag har jag definitivt haft en av mina bästa dagar sen jag flyttade. Torsdagar har en tendens till att bli bra. 
Föreläsningen idag var mycket oklar och mest bara namn på fotografer ungefär, men trots det så hade vi faktiskt en hel del att skriva på basgruppsövningen. Typ första gången det gick bra!! Sen pratade vi av någon anledning mest om glass. Därför gick jag och Cajsa efter det och åt glass, mycket gott och trevligt! 
 
Efter det tog jag tåget till Helsingborg och påbörjade en jakt efter en mataffär. Det var ett äventyr kan jag lova. Jag skulle köpa kanelbullar för att fota om mitt stilleben, då jag blev sjukt missnöjd med bilderna jag fotade igår. Och nu har jag faktiskt en baktanke! 
 
Nu på kvällen har jag skypat med Hanna, det var fint. Saknar henne! 
 
 

Kommentarer
Postat av: tjorven

Åhåå saknar ju dig knäppgök!

2013-10-05 @ 14:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0