Jag misslyckas gång efter gång med att lappa ihop min brutna själ.

Nu är det endast en vecka kvar på oktober. Den mysigaste av månader enligt mig. 
Idag fick jag min första hemtenta på högskolan och jag har en sån extrem himla ångest. Den ska vara inlämnad om en vecka, så sista veckan av oktober ska alltså mest spenderas på plugg då jag också har en fotouppgift och en projektplan att göra. Men bland all pluggstress har jag en del fint inplanerat så som filmkväll i Vellinge med scoutvänner imorgon, Lars Winnerbäck i Helsingborg på lördag och födelsedagsmys på tisdag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

åh så vackert fotografi.

Svar: Åh tack!
Mathilda

2013-10-26 @ 18:11:33
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0