Fast det kommer blåsa upp till storm.

Det var längesen jag hade en så här bra vecka. 
I tisdags åt jag sushi med Anton, mycket trevligt och gott.
I onsdags besökte jag Ystad för första gången och bakade citronpaj med Cajsa. Det var spännande och det gick faktiskt över förväntan då den blev god och såg ändå helt okej ut. Dock när vi skulle bjuda vår basövningsgrupp på den såg den inte lika god ut och gruppmedlemmarna såg väldigt kritiska ut, men tror nog ändå att de gillade den. Igår hade vi föreläsning på förmiddagen då vi gick igenom det egna projektet vi ska börja med nu snart. Efter föreläsningen strosade jag omkring i Malmö, åt lunch och köpte en födelsedagspresent innan jag satte mig på tåget hem till Stockholm. På kvällen precis när jag kommit fram till åkte jag hem till Bella som fyllde år i onsdags för att fira henne lite. Jättemysigt.
 
 
En nöjd Cajsa.
 
Idag var jag hos frisören klockan tio och kapade av en bit av mitt hår, så nu är det kort igen! På eftermiddagen träffade jag först Felicia för sushi. Så himla fint att träffa henne igen, har saknat henne! Sen träffade jag Alexandra, vi åkte till Täby gick lite i affärer och fikade. Och imorgon är det DS i Hallstavik. Är konstigt nog rätt taggad på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0