Allt har en sista gång.

 
Idag har jag haft allra sista föreläsningen. Det känns ganska vemodigt faktiskt. Det enda som är kvar nu är rapportinlämning på torsdag och opponering i januari. Och igår passerade jag minimumgränsen 3000 ord på rapporten så snart, snart är jag klar! Imorgon ska jag skriva klart/finslipa och skriva ut och sen städa hela dagen. Och på torsdag beger jag mig mot Stockholm igen. 
 
Insåg när jag satt på tåget hem idag att det var sista gången jag tog tåget åt det hållet. Så tur då att det var en fin tågresa med bok och fin solnedgång utanför fönstret. Också sista gången jag åker förbi med bussen och kan kolla upp mot hans lägenhet och känna ångest. Inget mer sånt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0