& när paniken bryter ut ler du svagt och viskar till mig, du är värd att dö för.

 
Invigningskalaset på tele2arena igår var helt fantastiskt! Dock märktes det (där jag stod iallafall) att de flesta hade kommit bara för att se Kent, vilket var lite synd då jag först var mest taggad på Lasse... Men det blev bra ändå, och Kent var som vanligt helt fantastiskt. Det var fint att få höra 747 och ingenting live! 
När de spelade mannen i den vita hatten (16 år senare) så blev det världens konfettiregn i slutet och det vara så fint och så fantastiskt. 
När vi väntade på andra tunnelbanan vid slussen träffade jag Lovisa också, och det gjorde om möjligt kvällen ännu bättre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0