Just do your best. It's the only way to keep that last bit of sanity.

 
I måndags såg jag the Avett Brothers på Malmö festivalen. Och det är den BÄSTA konserten jag varit på. Det var verkligen sjukt hur bra det var. Stod längst fram, nästan i mitten. Skrek med i några av mina favoritlåtar, kände hur ögonen fylldes av tårar när de spelade både Laundry room och When I drink (var såsåså glad över att de spelade den, då det var den första låten jag hörde med dem) och sen hur tårarna rann när de spelade I and Love and You. Rörde även vid Scott när han sprang förbi (sista bilden) och fångade nån plektrumliknande sak som de slängde ut precis innan de gick av scenen. 
SÅ HIMLA HIMLA BRA BARA. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0