What would you say, what would you do.

I måndags fick jag äntligen min studentmössa!! Och nu är det endast 45 dagar kvar. Läskigt hur fort tiden går... 
 
I fredags besökte jag Uppsala för första gången och så mysigt det var. Måste defintivt åka dit igen nångång. Helst ganska snart. Och på kvällen fikade jag med Tobias. 
 
Det är ungefär höjdpunkterna den här veckan. Har varit så himla kluven. Jag har gråtit på skoltoaletter, skrivit noll ord på en krönika, skrattat så mycket att jag börjat gråta, skrivit ett religionsprov i nästan två timmar men blev ändå inte klar, lämnat in projektrapporten för att få feedback bland annat. Igår fyndade jag en jeansjacka för femtio kronor och tre böcker för trettio. På eftermiddagen åt jag sushi med Felicia och vi hittade nästan dit på en gång. Framsteg. Idag ska jag bara plugga, mest matte för imorgon har jag prov. 
 
 

Kommentarer
Postat av: JoJo

Helt sjukt att du tar studenten snart ju!

2013-04-14 @ 12:53:59
URL: http://www.fixingyou.blogg.se
Postat av: JoJo

Svar: Åh tack! Spanien var riktigt fint.

2013-04-14 @ 14:56:45
URL: http://www.fixingyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0