Studentskivan.

I tisdags var vår studentskiva. Det var en fin dag/kväll/natt trots all ångest jag hade innan. 
När vi slutade åkte jag in till stan för att fika med Hanna och Frida och efter det tog jag tåget hem till Lovisa där vi åt middag och gjorde oss iordning innan vi tog tåget in till stan. Och kvällen/natten spenderades med så himla bra människor. Synd att jag inte insett tidigare hur bra mina klassisar faktiskt är... 
Innan allt festande drog igång hade vi middag med klassen och alla fick klassens''...'' Och jag blev klassens scout. Oj surprise, inte alls väntat... Lite besviken faktiskt. Hade varit roligare med något som inte var så uppenbart. Och ska jag vara ärlig så är jag lite besviken på motiveringen också. Jag menar ja, jag har koll på ''scoutvärlden'' för att jag är scout och hur smickrande är det egentligen att få höra att man har stenkoll på deadlines och inlämningar. Det gav mig bara ångest. Menmen. Det var väl fint ändå. (Och det var ju himla bra att några faktiskt tog tag i att göra dem) 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag blir alltid kallad scouten.. eller alltid och alltid. Desto vanligare nu sista tiden x)

2013-04-21 @ 18:42:59
URL: http://hannagson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0