Gör en lista över sånt som jag vill ha o sånt som jag mår dåligt av. Det är mycket som måste bort, många som måste bort.

 
 
Har en del fina människor runt mig, men när någon jag egentligen inte bryr mig det minsta om säger åt mig att hålla käften så är jag där nere på botten igen. Att en enda mening gör så ont är bara så himla dumt. Det vet jag ju. Jag vet att jag inte borde bry mig om de som gör mig illa till mods men det är lättast så. Lättast att bara ta in det och acceptera att det är så det är. För de har antagligen rätt i allt de säger om mig, varför skulle de bara hitta på liksom? Om så många har dåliga saker att säga om mig så är jag nog en dålig människa. Och är jag en dålig människa så förtjänar jag att det är såhär.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är INTE en dålig människa!

Svar: <3
Mathilda

2012-11-13 @ 20:48:04
URL: http://everythingsanillusion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0