Jag vill förtvivlat gärna att det inte ska sluta här.


Kommentarer
Postat av: isabelle

Hej fina du! Duktig du är på det här med foto, du och foto går så bra ihop. Keep going girl! Är så ledsen för att jag aldrig hinner prata så mycket med dig som jag vill. Men jag är så jäkla fokuserad på skolan och träningen just nu och ger järnet. Är även trött på kompisar som inte bryr sig ett dugg om mig längre (menar inte dig, då du alltid är så snäll och bryr dig, TACK<3) Så ja, vet inte riktigt var i livet jag står och vad jag tycker om allt som händer. Är bara såååå trött på att vara deppig pga. allt med claes, tynger ner mig något sjukt. Jaja, hoppas du mår bra vännen och jag saknar dig. Du är bäst, glöm aldrig det du. Hör gärna av dig om det händer något jobbigt eller roligt eller bara för att snacka av dig. KRAM!!

2012-03-29 @ 20:13:55
URL: http://isabelleappelgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0