En lista.

I sommar ska jag se kent, förhoppningsvis resa runt lite, hänga med vänner osv.

Jag längtar till det börjar bli grönt på träden, sommar och tills jag får träffa min fina vän i sommar.

Jag skulle vilja resa till nya zeeland, eller egentligen typ överallt.

Bästa maten är sushi eller pasta med tonfisksås.

Jag läser väldigt mycket när jag har tid. Just nu läser jag extremt högt och otroligt nära av Jonathan Safran Foer. Den borde ni verkligen läsa.

Jag är beroende av te möjligen.

bästa band/artist just nu är first aid kit, Laleh och Winnerbäck

Jag önskar att jag kunde tro mer på mig själv och en resa någonstans hade varit fint.

Mitt bästa ämne i skolan existerar nog inte..

Jag tittar helst på någon mysig film med fina vänner.

I helgen ska jag Hänga i stan med mig själv om jag inte hittar någon som vill följa med. Plugga lite måste jag också göra.

Kvällar tillbringar jag helst med att fika med vänner eller en stor kopp te och en bra bok.

Jag skulle behöva tid och någon som orkar med mig.


Kommentarer
Postat av: Fellan H

sv:

Nje

Nje

Kram! :)

2012-03-08 @ 20:48:15
URL: http://dontsavetheprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0