Lista.

  1. Something you really regret: Alla gånger då jag inte sagt vad jag verkligen känner. Ångrar rätt mycket saker..
  2. Do you have any cats: Nä, men skulle gärna ha en söt liten kattunge.
  3. Celebrity crush: Vet inte riktigt om jag har nån.
  4. Do you have a boyfriend: Nope...
  5. Favorite food: Sushi!!!
  6. Sweetest thing someone said to you: Jag vet inte, aldrig någon som säger några söta saker till mig...
  7. Someone you hate: Tänker jag väl inte säga heller.
  8. What you’ve done today: Skolan typ..
  9. Something you really wanna have: Ett nytt objektiv hade varit fint, eller en festivalbiljett.
  10. Favorite drink: Coca-cola eller Snapple!
  11. Reason it’s been done with your ex: -
  12. 3 people you miss: D, T och I
  13. Your favorite book: Finns så himla många bra böcker! Bland annat Norwegian Wood och Sju jävligt långa dagar.
  14. Biggest blunder ever: vet inte riktigt.
  15. How I wanna marry later: vet inte nu
  16. The thing I am most insecure about: Mig själv.
  17. The things you’d do if you could go back in time: Berätta för D vad jag kände.
  18. The happiest moment in your life: Idk.
  19. What you would buy if you had one million: Skulle resa massamassamassa, köpa ny kamera och skänka lite också.
  20. The last time you cried and why: Idag, för att jag är så värdelös.
  21. The reason you started blogging: Kommer inte ihåg riktigt.
  22. The thing you hate most about people: dom tror oftast att dom är bättre än vad dom är.
  23. What you are wearing: Jeans, tröja och mössa.
  24. How you feel right now: Arg, irriterad, ledsen och rätt död.
Snodd av Felicia.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv: jag vet. Men vad ska jag göra liksom? :/

2012-01-20 @ 20:03:35
URL: http://livingthelifeasn.blogg.se/
Postat av: Issaaaa

Kan I möjligtvis vara jag?:) hoppas att allt är bra, miss u!!

2012-01-21 @ 09:17:09
Postat av: Anonym

Snälla, säg inte att du är värdelös, för det är du inte! De enda som är värdelösa är människorna som kallar andra värdelösa!

2012-01-21 @ 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0