en torsdag.

Idag har sugit så jäkla mycket. Åkte till skolan och var med på ena filmkunskapslektionen (typ en timme). Sen var jag tvungen att åka hem, hade så sjukt ont i magen och mådde så himla illa. Not that fun. Satt hela tåg resan med handen framför munnen och försökte tänka på något annat för att inte spy eller nått. Så sen jag kom hem har jag legat i soffan typ.. Åt alvedon så det blev lite bättre..
Mina föräldrar tror nämligen att jag har fått magkatarr, så tog nån annan konstig medicin också, som smakade mint (?!) Aja, måste till skolan imorgon iallafall, så får hoppas på att min mage blir lite bättre iallafall. Får låta bli att äta så går det nog bra!


(vet att ni ville veta)


Kommentarer
Postat av: Amanda

krya!

2012-01-26 @ 18:58:00
URL: http://liarmydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0