-

Jag tycker inte om tisdagar. Jävla skit dag. Inte hänt något vettigt alls i skolan. Har frusit och har bara velat hem.
Just nu vill jag mest försvinna, och komma tillbaka ca aldrig... För vad skulle det spela för roll liksom?
Känns ju bra att ungefär det enda jag ville göra i sommer inte kommer ske pga ingen ville följa med. Ja, då känner man sig omtyckt och så ja.
Något bra som har hänt idag är att det gick bra på akademiska uppsatsen och att det var soligt. Typ det enda.
Nu ska jag skriva ett idrottsarbete och packa.....

Kommentarer
Postat av: Issaaaa

Keep going girl! You are strong and you know it.:)

2012-01-31 @ 21:16:46
Postat av: Athena

Vad hade du för plan i sommar?

2012-01-31 @ 22:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0