En bra helg helt enkelt.

Är hemma efter en helgrym helg, och det känns helt ärligt förjävligt.
Hur hemskt är det inte att komma hem efter en urbra helg med väldigt awesome människor på ett väldigt fint ställe? Ganska hemskt faktiskt.
Det är sånahär helger som får en att förstå varför man är scout och varför man tycker om att vara det.
Man kan vara sig själv och ingen dömer en. Alla är lika knäppa. Hehe.
Nejmen under den här helgen har jag verkligen förstått hur mycket jag tycker om mina scoutvänner. 

Helgen har bjudit på massa roligheter. Vi började med att åka till IKEA och kommer ut med 1300 ljus, en toalettborste och 5 påsar chips. Resten har bestått av bra diskussioner, god mat, ett fint ljusspår som var ett helvete att sätta ut. ca 800 ljus, jag och felicia satte ut ca trehundra av dom. Och att tända ljus med tumvantar är ganska omöjligt, så ungefär en timme i -20 grader utan vantar. K A L L T. Men även massa te, lekar och uppgifter, rödluvan & vargen i olika versioner och två stycken Jamboreefilmer. Litegrann utav det som har hänt. Hur bra helg som helst iallafall.



Nu därimot tänker jag sova, för jag känner mig rätt död.

Kommentarer
Postat av: Athena

Verkar kul! Kanske inte min grej att vara ute i naturen (speciellt inte nu när det är dödskallt) men det verkar ändå spännande. Och det är alltid skönt att känna att man hör hemma någonstans.

2012-02-05 @ 23:25:39
Postat av: Fellan H

OMG DÄR ÄR JU JAG HIHI.

Helgen var gryyyyym! :D

2012-02-06 @ 13:54:27
URL: http://dontsavetheprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0