Triangel

Det var någon som ville att jag skulle förklara hur jag gjorde den här bilden:
Så tänkte att jag skulle försöka mig på det. Är nämligen inte så bra på att förklara.
Börja med att öppna bilden i redigeringsprogramet du anväder. (Jag använder photoshop cs3)
Om du vill ändra ljuset osv i bilden så gör det, jag gör det med kurvur, så att det ser ut ungefär som i bilden ^
Sedan väljer man en form att göra i bilden, jag valde som ni ser en triangel.
1. Öppna ett nytt lager att sätta din triangel eller annan form i.
2. Sänk oppaciteten på själva formen och placera den sedan i din bild.
Så ser det ut såhär sen! Hoppas verkligen att det går att förstå. Om inte så är det bara att fråga så ska jag försöka förklara lite bättre!

Kommentarer
Postat av: felicia-

coolt!

tusen tack=D

tyvärr hade jag ingen triangel på mitt program, hade cs5 -.-

2012-02-26 @ 16:27:00
URL: http://whofelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0