I december står man stilla i en tunnel och trängs, och trängs och alla bara pratar.

 
 
Tänker för mycket och inser att hon egentligen vet för lite. Självklart försöker hon bara hjälpa mig, men blir det fel så ger jag upp. Vilket jag pretty much har gjort. Jag vill ju visa att jag kan. Visa för mig själv att jag inte är så jäkla hopplös och värdelös som jag tycker att jag är. Att jag är bättre än vad jag tror, än vad du tror. 

(och jag vet att när du läser det här kommer du veta att det är dig jag menar. så ta inte illa upp, jag menar ingenting illa)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag funderar på det iafl.. Industriell ekonomi (civilingenjör), men får se hur det blir med det >.<

2012-12-03 @ 19:37:05
URL: http://hannagson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0