Någon borde byta stad, för nu kommer allt tillbaks.

Har haft en finfin helg. Åkte till älvjsö runt tre igår ungefär. Pratade lite framtidsplaner osv i bilen dit. Trevligt såklart. Fint att nån bryr sig (eller ja verkar bry sig, man vet ju aldrig) Väl där lekte jag med Harry en av dom sötaste småbarnen nånsin. Kollade på när dom badade i deras pool oså. Glömde såklart badkläderna. Som vanligt. Åt väldigt god mat och bara satt och pratade, lekte mer med Harry. Vaknade ganska tidigt idag och satt och åt frukost/pratade i typ 2-3 timmar. Myspys. Åkte sen till Skärholmen och tog tunnelbanan därifrån hem. Och jag är ju världens tönt som börjar gråta när jag ska säga hejdå till folk jag tycker om och vet att jag inte kommer träffa igen på typ hur länge som helst. Och såfort jag satte mig på tunnelbanan kände jag söndagsångesten komma och ångesten i allmänhet. Vill inte vara här. Vill härifrån nununu.
Har pluggat en del också. Sett på gökboet igen så att jag kan skriva en analys och pluggat historia. Fortfarande massa kvar att göra. Men orkar inte!

Kommentarer
Postat av: Katarina

sv: Stort tack!

2012-04-01 @ 23:35:20
URL: http://brakatarina.se
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Hejhej! Allt bra med dig? :)

2012-04-02 @ 07:32:55
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0