Dom två senaste dagarna.

Har inte haft så mycket tid till att blogga dom senaste dagarna.
I måndags så var vi inne i stan och träffade vi två stycken från USA som Alexandras mamma hade vart au pair hos och som mamma bodde hos när hon var där några år senare. Dom var jättetrevliga! Vi gick runt lite i stan osådära, fikade på kulturhuset. Och dom köpte massa marabou på pressbyrån. Det tyckte jag var lite kul.




Igår så picknickade vi vid solbrännan med Line och Sofia. Vi spelade kort, proppade massa sura vindruvor i munnen för att se hur många vi fick in, tänkte bada också. Kom ut så långt som upp till låren sen höll jag på och dö av kylan. Haha, nej men det var verkligen svinkallt! När jag kom upp efter typ en halv minut så var mina ben helt röda. Haha. Och när vi skulle hem så fick ta en fin promenad i ösregnet. Var mer eller mindre dyngsur när vi kom fram till tåget. För att sedan när vi kom till centrum så var det sol igen. Konstigt väder. Sen gick vi hem till mig och spelade monopol. Haha. Trevligt var det iallafall. 



Kommentarer
Postat av: rebecka

nej :( fast nu slipper jag dom resten av livet! :D

2011-06-23 @ 10:01:23
URL: http://gbgregn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0