En random lista.

1. Hur gammal är du om fem år? 21 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? INGEN! 
3. Hur lång är du? 160 (kortis)
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Oj, eh. Kommer faktiskt inte ihåg x) 
5. Vem ringde du senast? Mamma tror jag. 
6. Vem ringde dig senast? ingen aning!
7. Hur löd ditt senaste sms och till vem var det? orkar inte hämta mobilen. ehe 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms! Hatar att prata i telefon
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta 
10. När såg du senast din mamma? igårkväll 
11. Vilken ögonfärg har du? blå/gröna
12. När vaknade du idag? kvart över sju -.-' (vafan, det är sommarlov :(( )
13. Vilken är din favorit jul sång? hmm.
14. Vilken är din favoritplats? Oj, det finns många bra platser. Svårt att säga en. Men New York kanske. 
15. Vilken plats föredrar du minst? jadu 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning!
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Det mesta x)
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Tony, ehe 
19. Hur stor är din säng? 90cm 
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med 
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3! 
23. Hur många landskap har du bott i? 2 
24. Vilka städer har du bott i? Visby och Åkersberga (fast det är ingen stad iofs) 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor 
26. Är du social? ibland
27. Vilken är din favoritglass? Pecannöt kola! 
28. Vilken är din favoritefterrätt? cheesecake!
29. Tycker du om kinamat? Ja 
30. Tycker du om kaffe? Ja 
31. Vad dricker du till frukost? inget...
32. Sover du på någon särskild sida? olika!
33. Kan du spela poker? nej 
34. Tycker du om att mysa? Ja 
35. Är du beroendemänniska? Mjo. 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, rätt många faktiskt! 
37. Vill du ha barn? Jag vet inte, kanske! 
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska 
39. Har du någonsin åkt ambulans? nope!
40. Föredrar du havet eller en pool? badkruka. hehe, men pool om jag måste välja! 
41. Vad spenderar du helst pengar på? konserter 
42. Äger du dyrbara smycken? nej. 
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Gossip Girl
44. Vilken musik lyssnar du på? Oj, jag lyssnar på så himla blandat, det beror helt på vad jag känner för. Men nånting jag absolut inte klarar av är hiphop och rap typ.
45. Vem är den roligaste människan du känner? finns så många roliga! 
46. Sover du med gosedjur? nej
47. Vad har du för ringsignal? Jaa du, de va en bra fråga. 
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? På vinden! 
50. Flirtar du mycket? Tror inte det. 
51. Kan du byta olja på bilen? Skulle säkert kunna göra om jag fick lite tid på mig x) och... typ... en beskrivning på hur man gör? xD (snor Niklas svar, så himla klockrent!)
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej!
53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser just nu ''Fågeln som vrider upp världen'' av Haruki Murakami. Men den senaste boken jag läste ut var Norwegian Wood av samma författare. 
54. Läser du dagstidningen? ibland 
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nejnej 
56. Dansar du i bilen? Alltid! 
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? rix fm. haha 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? bra fråga! 
59. När var du i kyrkan senast? Det var ett himla bra tag sedan! 
60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? Ulrika tror jag.  
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 vecka typ. 
62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? Oj, det behåller jag nog för mig själv.

Kommentarer
Postat av: etscfhgjvbknlkm

Jag tattar den här listan!

2011-06-19 @ 20:51:06
URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0