Håkan.

Använd enbart låttitlar av en artist!

Är du man eller kvinna?: Den fulaste flickan i världen
Beskriv dig själv: Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
Hur du känner dig: Nu kan du få mig så lätt
Beskriv stället där du bor: 2 steg från paradise
Platsen du skulle resa till om du kunde åka vart du ville: Fairytale of New York
Hur du helst transporterar dig: En vän med en bil
Din bästa vän är: Shelley
Du och dina bästa vänner är: Vi två, 17 år (16)
Hur är vädret?: Dom dimmiga dagarna
Favorittid på dagen: En midsommarnattsdröm
Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?: Det här är min tid
Hur är livet enligt dig?:Magiskt men tragiskt
Din rädsla: Augusti i helvetet
Ditt bästa råd: Dom kommer kliva på dig igen.
Tanke för dagen: Jag hatar at jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig
Hur du skulle vilja dö: ramlar
Din själs närvarande tillstånd?: River en vacker dröm
Ditt motto: Man måste dö några gånger innan man kan leva.
Vad du är sugen på just nu: Minnen av aprilhimlen

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv; förstår det! :))



den där listan var ganska rolig faktiskt. funderar på om jag skulle göra en med kent eller timo, haha.

2011-02-20 @ 19:21:28
URL: http://novemberhimlen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0